Қазақстан мен Әзербайжан арасындағы транзиттік тасымал көлемі артып келеді. Құрық теңіз айлағы арқылы алғаш рет жеңіл автокөліктер тиелген паром Әзербайжанға бет алды. Осылайша еліміздегі ірі көліктік-логистикалық инфрақұрылымның қызмет көрсету мүмкіндігі артып келеді.  Шығыс-Батыс дәлізіндегі жүк ағыны да ұлғайған. Биылғы жылдың соңғы 10 айында жүктің көлемі 2,5 есеге артып, бір жарым миллион тоннадан асты. Екі елдің көлік логистикасының дамуы – мемлекеттердің экономикасындағы шикізат секторларына жақсы балама дейді сарапшылар.

АЙДЫН ГУСЕЙНОВ, МИЛЛИ МЕДЖЛИС ДЕПУТАТЫ:

 - Қазақстан да, Әзербайжан да экономиканың мұнайлы емес секторын дамытуға мүдделі. Әлбетте, көліктік бағыттар, Баку-Тбилиси-Карс темір жолы және қос елдің Каспийдегі порттары екі ел арасындағы экономикалық қатынастардың дамуына қосымша түрткі болды. Құрық портының артықшылығы – оның географиялық орналасуы.

Құрық портындағы жаңа автокөлік айлағы жылына қосымша 2 млн тонна жүкті тасымалдауға мүмкіндік береді. Жалпы 2020-шы жылға қарай транскаспийлік көлік бағытының қатысушылары жүк ағынын бес есеге ұлғайтуға ниетті.

АЙДЫН ГУСЕЙНОВ, МИЛЛИ МЕДЖЛИС ДЕПУТАТЫ

 - Құрық порты арқылы алғашқы жүк Қазақстаннан Түркияға жіберілгені мәлім. Бұл – Қазақстан мен Әзербайжан арасындағы экономикалық қатынастардың жаңа кезеңі басталғанын көрсетеді. Келешекте қазақстандық және әзербайжандық порттар Шығыстан Батысқа қарайғы жолда ірі логистикалық-көліктік орталыққа айналады. Бұл факторлар екі елдің экономикасына қомақты пайда әкелері анық.

Ақтау, Құрық және Бакудегі Алят - Шығыс пен Батыстың арасындағы ірі көлік тізбегінің негізгі бөлігіне айналып үлгерген. Ақтау портында ауыстырып тиелген жүктің жалпы көлемі 20 миллионға, ал Құрық паром кешенінің өткізу әлеуеті жылына 6 миллион тоннаға жеткен. Қазір Әзербайжан Алят кемежайы кеңейтіліп жатыр. Бұл порттағы жұмыстар 2018 жылдың басында аяқталады деп жоспарланып отыр.

Мәтінде қате таптыңыз ба? Тінтуірмен белгілеп, Ctrl + Enter басыңыз



Ұқсас жаңалықтар

Пікірлер